6. Referências Bibliográficas
ELLSWORTH, Jill H., ELLSWORTH, Matthew V. Guia de Negócios na Internet.
Tradução de Elisa Maria Gonçalves Ferreira. São Paulo: Berkeley, 1995. Tradução
de: “The internet business book”.
_____________, _____________. The new internet business book. Estados Unidos da
América: John Wiley & Sons, 1996.
EMERY, Vince. How to grow your business on the internet. Estados Unidos da
América: The Coriolis Group, 1995.
HOF, Robert D., Na velocidade da Netscape. Gazeta Mercantil, Caderno Fim de
Semana, São Paulo, 14 fev. 1997, p.1-2.
HOFFMAN, Donna L., NOVAK, Thomas P., CHATTERJEE, Patrali. Commercial
scenarios for the web: opportunities and challenges. Journal of Computer-Mediated
Communication, University of Southern California, ed. 3, v. 1, n. 3, 1996.
LYNCH, Daniel C., LUNDQUIST, Leslie. Dinheiro Digital: o comércio na internet.
tradução de Follow-up traduções e acessoria de informática. Rio de Janeiro: Campus,
1996.
REDE NACIONAL DE PESQUISA, Guia do usuário Internet/Brasil. Rio de Janeiro, 03
jul 95.
SANTANA, Ivone. Ibope traça perfil do “internauta”. Gazeta Mercantil, São Paulo, 27
jan. 1997. Caderno Empresas & Negócios, p. C-2.
UDELL, Jon. Seus Negócios na Internet. Byte Brasil, v. 05, n.8, p. 44-59, ago. 1996.
SETTLES, Craig. Uma dose de realidade. Internet World, v. 02, n. 13, p. 40-42 set.
1996.
WIDMEYER, George R. Electronic commerce - conceptual foundations. 1996.
No license: PDF produced by PStill (c) F. Siegert - http://www.this.net/~frank/pstill.html