165
REFERÊNCIAS
AHMED, Z. U. The need for the identification of the constituents of a destination's
tourist image: a promotion segmentation perspective. Journal of Professional
Services Marketing,v.14 (1), p.37-60, 1996.
ALIEVI, R. M.; FENSTERSEIFER, J. E. Relações de Cooperação e Criação de
Vantagens Competitivas: um estudo no arranjo produtivo vinícola da região da Serra
Gaúcha, Brasil. In. 30º Encontro da Anpad, 2006. Salvador, p.1-16, 23 a 27 set.
2006.
ALMEIDA, A. L. C. A influência da identidade projetada na reputação
organizacional, 2005. 361f. Tese (Doutorado em Administração) – Faculdade de
Ciências Econômicas, Universidade de Minas Gerais, Belo Horizonte, 2005.
ALVESSON, M. Knowledge Work: Ambiguity, image and identity. Human Relations,
New Deli, v.54 (7), p.863-886, jul. 2001.
ALVESSON, M. Organization: From substance to image? Organizational Studies,
v.11, n.3, p.373-394, 1990.
ALVESSON, M.; KARREMAN, D. Cages in Tandem: Management control, social
identity, and identification in a Knowledge - Intensive firm. Organization, New Deli,
v.11 (1), p.149-175, jan. 2004
ALVESSON, M.; SVENINGSSON, S. Managing Managerial identities: Organization
fragmentation, discourse and indentity struggle. Human Relations, New Deli, v.56
(10), p.1163-1193, out. 2003.
AMATO NETO, J. Redes de Cooperação Produtiva e Clusters Regionais.
Oportunidades para as pequenas e médias empresas. São Paulo: Atlas, 2000.
ARAUJO, L. M. de; BRAMWELL, B. Partnership and Regional in Tourism in Brazil.
Annals of Tourism Research, Great Britain, v.29, n.4, p.1138-1164, 2002.
ASHFORTH, B. E.; MAEL, F. Social Identity Theory And The Organization.
Academy of Management Review, v. 14, n.1, p.20-39, jan. 1989.
ASHFORTH, B. E.; MAEL, F. Alumni and their alma mater: A partial test of the
reformulated model of organizational identification. Journal of Organizational
Behavior, v.13, 2, p.103-123, mar. 1992.
ATELJEVIC, J.; DOORNE, S. Diseconomies of scale: A study of development
constraints in small tourism firms in central New Zealand. Tourism and Hospitality
Research, v.5, n.1, p.5-24, mar. 2004.
AULICINO, M. P. Turismo como um fator de desenvolvimento regional. Anais do II
Seminário de Pesquisa em Turismo do Mercosul, Brasil, p.1-15, 10-11 set. 2004.
BAIARDI, A.; LANIADO, R. N. Entre a competição e a cooperação: valores e atitudes
empresariais na perspectiva de uma atuação sistêmica. O&S, Bahia, v.7, n.9,
set./dez. 2000.
BALOGLU, S.; BRINBERG, D. Affective images of tourism destinations. Journal of
Travel Research, v. 35, n.4, p. 11-15, 1997.
BALOGLU, S.; McCLEARY, K. W. A model of destination image formation. Annals
of Tourism Research, 26, n.4, p.868-897, 1999.